Aftellen geblazen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

13 Mei 2008 | Nederland, Zoetermeer

Bijna is het zover en dan stappen we het vliegtuig in naar Sharm El Sheik voor weer een snorkelavontuur. Inmiddels zijn we gewend aan hoge temperaturen. Rest alleen nog een paar dagen werken en koffers inpakken. En dan heerlijk relaxen.

• 13 Mei 2008 - 18:31

De Monteur:

Hoi veel plezier en veel snorkelen

• 13 Mei 2008 - 19:06

Greet :

Prettige vakantie en ik zal jullie toch volgen in Frankrijk, al verplaatsen jullie je dit keer onder water.

Profiteer er van

• 13 Mei 2008 - 19:27

Lex En Loes:

Hey Brinkies!

Een hele goede reis toegewenst, en heel erg veel snorkelplezier!

de Dijkjes

• 13 Mei 2008 - 19:57

Sjaantje:

Ik denk dat ik je morgen nog wel zie op de training maar anders heel veel plezier en een goede reis

• 13 Mei 2008 - 20:07

De Meermannetjes:

Ga lekker genieten en doe ze de groeten, daar onder water!!! Heel veel plezier!!

• 14 Mei 2008 - 13:29

Corrie:

marian heel veel plezier een fijne vakantie met je husbent

• 14 Mei 2008 - 18:35

Uilke En Thea:

Het kan ook weer niet op, maar veel plezier onder water!Wel weer boven komen hoor.

• 16 Mei 2008 - 08:33

Sybille:

he marianne en chris, geniet van jullie snorkelavontuur en de zon/warmte! als jullie terugkomen, staat onze nieuwe keuken er en zijn we hopelijk uit de rotzooi!goeie reis!

• 16 Mei 2008 - 13:27

Nel:

marianne ik heb je niet meer gezien een hele fijne vakantie en veel plezier